Strategia marketingu cyfrowego to nasz przepis na sukces!

Dopasowane i oparte na danych opracowanie strategii.

seoNasz proces tworzenia strategii obejmuje pełny audyt strony i strategiczny plan działania do realizacji strategii. Audyt analizuje unikalne możliwości Twojej witryny w kanałach marketingowych. Kanały te obejmują SEO, marketing w mediach społecznościowych, płatny marketing w wyszukiwarkach i wiele innych. Sprawdzane są również wrażenia klienta i czynniki marki, w tym użyteczność strony i reputacja online. Proponujemy taktykę, która jest gotowa do natychmiastowego działania. Nasz strategiczny plan działania określa dostosowane do indywidualnych potrzeb rozwiązania, które odpowiadają Twoim celom biznesowym i KPI.

Strategiczna mapa drogowa jest idealnym punktem wyjścia dla każdego zintegrowanego programu marketingu cyfrowego, a naszym celem jest uczynienie naszej strategii najbardziej wszechstronną i najbardziej elastyczną. Każdy nasz plan oferuje wiele opcji dla indywidualnie opracowanych metod.

SEO – Search Engine Optimization

Pomóż zwiększyć ruch dzięki skutecznemu pozycjonowaniu.

Skuteczne pozycjonowanie pomaga zwiększyć ruch, poprawiając ogólną widoczność w wyszukiwarkach, z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Silna strategia wymaga optymalizacji na miejscu, planowania i realizacji skutecznej strategii treści, a także rozwoju autorytetu w danej niszy, w kwestii zgodnej z najnowszymi najlepszymi praktykami i wytycznymi.

Jesteśmy wyjątkowi jako firma SEO, która może przeprowadzać audyty, tworzyć strategie, realizować kampanie oraz zapewniać przejrzyste raportowanie, wszystko w domu i dostosowane do celów biznesowych. Szeroki zakres usług SEO jest oferowany zarówno marketerom poszukującym partnera, który uruchomi lub wesprze cały nieopłacany kanał wyszukiwania, jak i specjalistów od marketingu w wyszukiwarkach, którzy będą poszukiwać dodatkowego wsparcia dla określonych części ustalonej inicjatywy SEO.
Podejście:

Testowanie – badanie i definiowanie nieodpłatnej podróży klienta odwiedzającego, od zapytania do konwersji.
Audyt SEO – identyfikacja zastrzeżeń do rankingu i opracowywania rozwiązań gotowych do pracy.
Strategia – tworzenie strategii zbudowanej wokół celów biznesowych, witryny i wymagań.
Realizacja – wykonywane są działania SEO na wszystkich możliwych poziomach.
Pomiar – częste oceny postępów kampanii wokół zdefiniowanych celów

Sprawdź nas już dziś – napisz do nas koniecznie!